Veel gestelde vragen (FAQ)

Hier vind je vragen die we regelmatig ontvangen, wellicht staat het antwoord op jouw vraag er ook tussen:

Moet je betalen?

Nee, je kunt regelmatig één van de onderdelen gratis bekijken.

Heb je Facebook nodig?

Nee, je krijgt elke 2e dag een mail met een link naar WebinarGeek.  De Facebook-groep is alleen opgezet zodat mensen een plaats hebben om met elkaar te praten over deze 11-daagse.

Ik kan me niet registeren

Probeer het via een computer of laptop in plaats van via een telefoon. Of probeer een andere browser, bijv. Chrome.

Betalen lukt niet

Probeer het via een computer of laptop in plaats van via een telefoon. Of probeer een andere browser, bijv. Chrome. Lukt het dan nog niet, neem ajb contact met ons op. Samen komen we er altijd uit.

Lukt het niet om het webinar te bekijken?

Soms helpt het om later het nog eens te proberen, het internet is momenteel regelmatig overbelast.

Ik heb me geregistreerd, wat nu?

Je krijgt elke 2e dag een mail met de link naar de volgende dag.

Mag ik jullie mails doorsturen?

Je mag de mails van het introductie-webinar en de 1e dag doorsturen. Graag zelfs! De dagen erna moeten, behalve de gratis onderdelen, betaald worden. In jouw mail staat een kortingscode om in te loggen als jij betaald hebt. Je begrijpt dat het niet eerlijk is dat jij betaald en iemand anders niet. Dus stuur deze mails niet door.